un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

duminică, iunie 10, 2007

promit? sau surprind?

Asta e intrebarea . . . De prea multe ori promitem, de prea putine ori ne tinem de promisiuni. Uneori incep sa cred ca atunci cand faci o promisiune te iei la tranta cu universul . . . il provoci sa-ti arate ca e mai puternic decat tine . . . si de multe ori, parca o conspiratie universala va face in asa fel incat sa nu iti tii promisiunea . . . asa ca eu promit (ups ) ca nu mai promit . . . :)

"De ce sa promit, cand pot sa surprind?
Se intampla de exemplu sa ma intalnesc pe strada cu un vechi amic si sa trecem grabiti unul pe langa celalalt. Ii zambesc si NU-i promit sa iesim cat de curand la o cafea. Il sun insa mai tarziu si-l intreb daca are chef de-o prajitura pe Victoriei. Si daca stiu ca una din prietenele mele cele mai bune a avut o zi proasta, NU-i promit s-o vizitez. Insa dupa ce plec de la redactie, iau o punga mare de chips-uri si o Cola si trec pe la ea sa despicam firul in patru. Iar daca o aud pe vreo colega la facultate ca are nevoie de unul din cursurile de anul trecut dar nu-l mai gaseste pe acasa, NU-i promit nimic, insa caut prin dosarele mele si i-l aduc xeroxat a doua zi.Imi prinde bine sa fac o surpriza (fie ea si micuta cat o bomboana de ciocolata furisata pe banca sau cat un "la multi ani" spus cuiva care nu se astepta sa-mi amintesc), pentru ca ma inveseleste sa-l vad pe celalalt ca ridica placut surprins din sprancene, ca imi zambeste, sau ca pur si simplu se bucura sincer.
Nu promit nimic... dar se prea poate sa te surprind."

[StudentMAX http://www.studentmax.ro/revista/articol.php?id=287 ]

3 comentarii:

Unknown spunea...

Uit sa promit... Nu surprind, gandesc, dar uit... Promisiunea e o defalcare sociala, mult prea ideologizanta pentru a surprinde

Anonim spunea...

Nice stuff... Chiar ieri m-a intrebat Flori de tine si mi-am promis sa te sun dupa sesiune:)

Allia spunea...

Antonio, is that you? :P
sper ca nu fac o confuzie regretabila . . . te mai astept pe aici . . . si astept telefonul de dupa sesiune ;)