un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

marți, noiembrie 13, 2007

post inspaimantator . . .


. . . pentru genul masculin care viziteaza acest blog . . . fetele isi dau leapsha pe tema "prince charming" . . . :D

1. ii plac personajele Disney
2. imi aduce jeleuri cand sunt trista ( accept si cand nu sunt ;) )
3. nu se simte stanjenit la o piesa de teatru
4. imi alunga demonii si-mi adoarme piticii de pe creier, ca sa ramanem doar noi doi :P
5. n-ar schimba nimic la mine (chiar daca il calca pe nervi farfuria aia nespalata din chiuveta, sprayul de corp cu care-mi parfumez camera sau proiectul la care lucrez acum si despre care vorbesc in continuu)

Amahya , it's your turn ;)

Later edit: vorbeam cu Theo despre leapsha asta cand mi-am dat seama ca acesta e de fapt un post "elucidator" . . . se da mai departe, deci daca luam in calcul efectul de multiplicare, se poate obtine un rezultat fabulos: barbatii world wide vor putea elucida misterul ce-si doresc femeile? :))

10 comentarii:

Amahya spunea...

Primesc leapsa...
Dar, printul fermecat... e de fapt un porc mistret ooops... Misandrie pe fata :)

Allia spunea...

porc mistretz, broasca raioasa, brontozaur- cica daca-i dai o pupa se transforma in charming prince . . . inca mai testez metoda ca nu e brevetata ;)

Anonim spunea...

;)) o pupa???=))
daca pana la urma, da roade toata povestioara, let me know.....nu de alta,dar eu nu am gasit persoana potrivita....(aia care sa imi dea jeleuri;)):P ....desi as prefera ciocolata...hmmm...)

xandra.florea spunea...

eu am oscilat multa vreme intre jeleuri si ciocolata . . . dar parca jeleurile sunt mai zambitoare :)

Anonim spunea...

eu nu imi doesc decat un baiat cuminte, prostutz, poate sa fie kiar uratzel, nu imi pasa... daca a invatat sa manance din palma, este mai mult decat perfect ;)) Asa k cei care citesc sa ia aminte si sa se conformeze rasturnarii regulii...c'est la vie! (kiddin')

Allia spunea...

parerile exprimate aici apartin in exclusivitate autorilor lor, fie ei si anonimi :) . . . Nu subscriu la ideea postului anterior :P

Anonim spunea...

Jeleuri, mancat din palma, Disney. Cate pretentii. ;)

Anonim spunea...

imi pare rau ... ma potrivesc partial descrierii dar sunt luat :))))

void spunea...

In ceea ce priveste elucidarea misterului, nu cred ca este panica:P Dar sa stii ca avem si noi listutele noastre;))

Erika spunea...

inspaimanta-ne cu inca o leapsa, de la mine de pe blog :P