un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

sâmbătă, octombrie 06, 2007

dulce stare de toamna

imi place atat de mult toamna . . . soarele e dulce, si vinul, si mirosul de castane salbatice care sperie fete pe strada cand se lovesc violent de capotele metalice ale masinilor cu sistem de alarma . . . azi iar s-a racorit in bucuresti . . . si tocmai azi, din toate zilele calduroase din ultima vreme am gasit un pisic pe strada . . . unul atat de mic incat imi incapea in palma . . . si era atat de frumos . . . mic si negru, cu privirea aia miloaga si scancetul fomicios . . . l-as fi luat acasa, dar palatul incare locuiesc este pazit cu strasnicie de o armata de caini . . . fie vorba intre noi, imi plac mai mult cainii decat pisicile, dar pisoiul ala se negru pe care l-am tinut azi sub bluza sa-l incalzesc putin a reusit sa ma cucereasca . . . poate pentru ca era un marginal . . . cine vrea o pisica neagra acasa, in afara de cativa excentrici? cine are curajul sa sfideze superstitia? "Chiar si veacul se opreste/Si privind-o, se gandeste/Cum s-o stearga inapoi!" :)

fara legatura cu povestea pisiceasca, fur statusul lui dakkogainon si il pun aici, de incheiere:
"a fi bun inseamna a fi in armonie cu tine insuti, raul incepe atunci cand esti silit sa fii in armonie cu altii"(plotin)

3 comentarii:

blabla spunea...

eu am pisica neagra aks si imi merge f bine...si ei ii merge bine...suntem in armonie na cu cealalta:P

p.s. imi plac mai mult pisicile decat cainii:D

Allia spunea...

:)

Anonim spunea...

mie NU, dar NU imi place toamna! ce atat romantism toamna? Nu e nimica frumos in ea! Cand incepe toamna se sfarseste vara adica: soarele, el, iubirea, leneveala, vacanta, iarba verde si numai buna de tolanit...Cand eram mica, invatasem din abecedar ca toamna vine incarcata cu fructe, ca taranii aduc si strang recoltele bogate. Dar acolo nu se punea prea clar ca toate astea inseamna doar ca toamna SE MUNCESTE! da, toamna este anotimpul muncii!SI mie nu-mi place! NU vreau stress, nici job si nici cursuri. Eu vreau sa ma inchid cu el intr-o vara si sa nu mai iesim de acolo niciodata! ...zi si tu daca nu te-au obosit zilele astea rosii si cu ploi...