un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

sâmbătă, octombrie 27, 2007

casa noua

dimineti cu soare deschizandu-mi ochii . . . seri cu vise impresurate sub tample . . . liniste . . . o gerbera galbena intr-o vaza "home-made" indigo . . .peretzi de un alb strident, cum numai in visul meu cel frumos cu o casa am vazut . . . frigiderul Jose, adapostind nu doar mancare si vase, ci si povesti inca nespuse, sagetzele si ceai negru :) . . . laptopul Toto(toshiba) care canta aceleasi 5 melodii de o saptamana, din motive de lipsa de net :P priviri incruntate catre ceasul care suna intotdeauna prea devreme pentru genele mele lipite cu somn . . . mai vreau o oglinda cu rama de lemn, un ceas adevarat, mecanic pe care sa-l intorc in fiecare seara inainte de culcare, pe Sophia ( prietenii stiu de ce ;) ) nishte rame photo format A4 (desi as prefera un Audi celasi tip :)) ) si cuvertura portocalie pe care mi-o trimite mama saptamana viitoare :)

da, ai ghicit, e vorba despre noua mea camera ;)

6 comentarii:

Amahya spunea...

pai s-o stapanesti sanatoasa!

Anonim spunea...

Acum, dupa ce s-a rezolvat totul, sau dupa ce va veni si cuvertura portocalie si ceasul, si ramale A4, se va reface acel glob de sticla? :P
Macar pana anul viitor pe vremea asta. :)

veronica spunea...

si de aici acelasi lucru: sa o stapanesti sanatoasa... asa-i frumos sa ai o camer a ta in care sa te simti bine...

Anonim spunea...

ooo,da!

xx spunea...

ma...da de unde te bate soarele dimineata??? ca nu ma prind! ...nu stiam ca ai si vedere spre avioane! ..si ce povesti nespuse ar trebui sa ne spuna Jose mai....deja?? :p ;))

Allia spunea...

Jose n-a vazut nimic . . . ca il leg la ochi cand nu trebuie sa vada :))