un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

joi, octombrie 11, 2007

despre drame caministe si republicani ;)

ce parere am despre oamenii care sunt ipocriti in tentativa de a fi diplomati? yeah. . . prefer de un milion de ori un om care zice nu cand eu as vrea sa zica da . . .

Allia are probleme mari . . . Alliei i se sparge oul de sticla . . . oul ala pe care oamenii care o iubesc l-au tesut din prietenie, bun simt, eleganta, frumos, rational . . . hmmm . . . . imi rasuna in minte din cand in cand vocea tigroaicei: "care dreptate, nu exista dreptate in lumea asta" . . . imi rasuna in urechi chicotele ostentative ale colocatarelor mele . . . incerc sa ascult muzica si sa-mi aud gandurile . . . chiuiturile lor strapung castile si mi se infig in creier . . . hainele mele zac despartite unele intr-un sac mare si alb de rafie, altele spanzurate de umerase pe pat . . . "unde dorm in noaptea asta? cum dorm in noaptea asta? " se repeta obsesiv in mintea mea . . . rad isteric cand as vrea sa plang isteric . . . L si C sunt pe aici prin apropiere sa ma salveze daca cumva . . . ma ataca tigroaica :) mi-am aranjat rechizitele mele colorate pe un coltz de masa si asta ma face sa zambesc . . . dar totusi. . . unde dorm in noaptea asta ? :((

p.s. tigroaica e republicana . . . Doamne, sa nu devin rasisa/xenofoba/ uratoare de oameni de alte rase, culori, hramuri . . .

10 comentarii:

Amahya spunea...

Stii, faza cu dreptatea nu a spus-o tigroaica anticara!!!! ci Denis pericol public... dreptatea cica e undeva pe fundu' marii :)) C te sfatuieste sa te cuplezi cu moldavul!!! poate asa scapi de cuibu' ala de viespi desunchiate!!! stii astea au in gene PREACURVIA ... pana iti fac alea loc in dulap.... rezista strumfito!!!

Allia spunea...

reiau aici p.s-ul . . . eu sunt iubitoare de oameni, de culori, de viata . . . viata pulseaza in locurile neacademice, pulseaza mai mult in taximetristi decat in unii profesori, mai mult in betivi decat in oameni decenti . . .totusi . . . parca n-as vrea sa traiesc atat de aproape de "pulsul vietii si al culorii" . . . deci . . . Doamne, ajuta-ma sa nu devin uratoare :)C-ule . . . bine ca esti doar la 50 de metri distanta . . . :*

Amahya spunea...

mai cred ca-s mai mult de 50 de metrii! pana ajung... te linseaza moldava prajita in solar!!! Reiau... ce bine ca-mi place coliva! :))

Anonim spunea...

Sincer, n-am inteles nimic din post-ul asta. :)

Anonim spunea...

da-i bataie ,nu te lasa latigroaica

Diana spunea...

Intr-o zi va aparea soarele si pe strada ta! Nu fi trista! Nu merita! Cine rade la urma rade mai bine! Si vei rade cu pofta cand tigroaica va zbura in B1!

Anonim spunea...

vezi ca repulicanii sunt mai rai decit oricine. au kalasnikov-uri si daca ceva cheama si raket-ul in ajutor. rau....rau...rau

Anonim spunea...

Sfaturi de la profesionisti :D :
1A. nu te fa prea comoda pana ea nu elibereaza camera (nu despacheta decat strictul necesar)
1B. ciorapii murdari neaparat la ea sub pat
2. fura-i din lucruri... la inceput maruntisuri (periuta de dinti, smapoane, farduri, prosoape) si apoi kestiile serioase (bani, haine, incaltaminte, componente de calculator)
3. invita-ti toti prietenii in camera in fiecare seara (cam 6-7 persoane sunt sufiecint dar ai grija sa ramana pana pe la 2-3 noaptea)
4. de obicei ti-as recomanda sa stropesti putin cu bauturica prin camera dar no stii vorba "republicanilor": "russian vodca is milk!"
5. cine spune ca rammstein la maxim nu e fun ?? :D

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Allia spunea...

datorez o explicatie vizitatorilor curenti ai acestui blog pentru commentul sters anterior:

commenturile postate aici NU sunt moderate decat in masura in care folosesc cuvinte din afara dictionarului "bunului simtz" sau contin atacuri la persoana . . .