un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

marți, mai 29, 2007

FLUTURE

Poezie de Livia Stroie

Nemiloasă demonstraţie
De perfecţiune:
Un fluture banal
Aşezat pe mâna mea

E un chin
Să port atâta gingăşie
Mă gâdilă
Cu antenele
Parcă ar fi bice cu vârf de os
Ce mi se împlântă-n
Carne
Şi o rup ca pe hârtie

Se mişcă!
Nu, o aripa e suflată de vânt
Acelaşi vânt
Care mie îmi
Îngheaţă sudoarea de vise
De pe spate

Am asudat in efortul
De a te susţine
Cu aripile tale pudrate
Cu aur sau tamâie,

Nu ştiu
Mi-a plesnit un tendon
De la genunchi sau de la gât
Nu stiu
Când m-am forţat
Să nu gândesc
Să nu simt
Cum aripile tale
M-au părăsit
Când şi-a luat zborul,

Am căzut în genunchi epuizată,
Am izbit cu fruntea de pământ
Până am ajuns la diamante…

Pe mână
Aveam o rană
Supurând iubire…

[sursa www.radio3net.ro (sectiunea poezie)]

Un comentariu:

Anonim spunea...

atat de multe in totusi atat de putine cuvinte . . . am ramas amutit in timp ce ecoul ultimei vocale se auzea inca in mine . . .


fara cuvinte . . .
pentru ca toate cuvintele de care era nevoie sunt deja scrise acolo . . . ;)