un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

duminică, mai 18, 2008

despre fluturi si larve




in ultima vreme m-am cautat... in sutele de tigari pe care le-am fumat in ultima saptamana... in tine . . . in el... in noi... in mine...apoi, cand am obosit de atata observatie participativa am inceput sa ma gugalesc . . . nu, nu, nu... nu trec prin etapa lui "google search: allia" sa vad daca si ce isi mai aminteste Gogu' despre mine... am gugalit franturi de idei... si dupa ce am inotat pe bloguri de gay ( care apropos, sunt fabuloase, desigur presupun ca cei care tin bloguri in care vorbesc despre iubire, haine, relatii reprezinta jumatatea de "pasivi" a comunitatii), bloguri de fete suparate, bloguri inteligente, bloguri zambitoare, bloguri, bloguri, bloguri, am gasit raspunsul de care aveam nevoie sa inchid ochii linistita in noaptea asta pentru ca, DA: " nu alerga dupa fluturi...mai bine prinde o larva si asteapta!!! " e cel mai bun gand cu care as putea sa adorm azi . . .

Niciun comentariu: