un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

luni, ianuarie 28, 2008

despre sigmund freud, bucurii si logodne :D


NU, NU MA MARIT ( daca la asta te gandeai :P)

azi mi s-a facut foarte dor de Freud (ziggy pentru cunoscatori- sigmund- zigmund- ziggy). nu, nu acel freud pe care il invocati cu totii pentru a explica deviantele de comportament ale prietenilor vostri . . . freud inseamna in limbile germanice "bucurie" . . . si postul acesta este despre o bucurie . . . un golden retriewer pe care-l voi avea intr-o zi si pe care il iubesc deja . . .

am vb cu prietenii mei despre el in seara asta . . . si dupa o lunga lista de nume pentru caine, freud mi s-a parut cel mai potrivit . . .

DAO : ce ar reprezenta cainele pt tine?
allia: demonul (ala din golden compas) . . . sufletul meu exterior . . . un flux vesnic de afectiune inepuizabila . . .

allia: cand o fi timpul . . . prefer "caine de logodna" in loc de "inel de logodna "
dan: suna f bine -caine de logodna-
dan: felicitari
allia: felicitari?
dan: da
dan spulber: pt tot
allia: (nu ma marit, daca asta ai inteles ) :))
dan: pai nu e nimic de inteles
dan : nu asta am inteles
dan : am inteles exact ce mi-ai spus
dan : si te felicitam pt aceasta preferinta
dan : care mi se pare jucausha
dan : frumoasa
dan : si sincera
allia: serios...mi se pare ca un "caine de logodna" reprezinta un angajament mai real, mai serios, mai adevarat si mai cu suflet decat un amarat de inel, fie el si cu diamante :)
dan : allia.. nu trebuie sa-mi explici si nici nu e nevoie sa fiu convins
dan : mie si o gogoasha mi se pare un angajament mai de durata

5 comentarii:

Loredana spunea...

Poti te rog sa-l lasi pe golden-ul tau imaginar sa se joace cu al meu? Al meu are cativa anisori, dar iti promit ca e tare jucaus. Asa este de cand e al meu (sau va fi....ma rog...sunt sigura ca intelegi).
Keep up the good work ;)

Amahya spunea...

Ma gandesc ca postul asta cu logodna a reiesit in urma rudei de shopping de azi... cand din gresala ti-ai achizitionat o camasa pentru gravide :)) Ce a zis goldenu tau???

Allia spunea...

postul asta l-am scris aseara . . . camasa de gravide a fost cireasa de pe tort, azi . . . da, oameni buni . . . nu pot sa fac diferentza intre o camasa obisnuita si o camasa de gravide . . . tu cand ai inceput sa faci diferentza intre patrunjel si morcov doar dupa forma frunzei? vezi? ce ziceam... :))

P.S. NU, NU MA MARIT ;)

Amahya spunea...

Pardon m-ai indus in eroare cu intrebarea ta pe mess:D

Am crezut ca te-ai apucat de gatit...si chiar ma intrebam de ce bagi frunzele de morcov in ciorba?

Anonim spunea...

Mai bine "pisica de logodna" mi se pare mai potrivit. (animalul poate sa ramana acelasi)