un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

luni, septembrie 03, 2007

toamna da startul la visare . . . :)

inceput de toamna la etajul 10 al unui bloc din bucuresti . . . melancolicesc dulce pe miros de ploaie . . . un nene urla in difuzoare "if you're not the one then why does my hand fit yours this way?" . . . mi-am imbracat chipul in praf stelar si acum imi fac curaj sa ies . . . sa-mi imbrac parul in ploaie, sa imbrac strazile reci in pasii grabiti, si orasul tot sa-l vrajesc cu melancolie . . . dulce, de toamna . . . cand oamenii se gandesc zambind la iubiri trecute, visand frumosi la iubirile care-i asteapta pe undeva prin apropiere . . . intr-o garsoniera alba din berceni, pe o alee uda din parcul Carol, la Fantana la Universitate, intr-un club prin Regie . . . sau oriunde te duce gandul, visatorule :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

spune-mi te rog de unde ai achizitionat praful stelar, ca tare imi doresc sa-mi imbrac chipu' in el...

Anonim spunea...

de la Magazinul de Vise, pe Strada Incalcita, numarul 13,4(6), la subsol ;)

sper sa-l gasesti . . . se ajunge cu tramvaiul Ene, dar vezi ca nu circula decat noaptea intre 01:00 si 06:00...
:P

Amahya spunea...

asadar... cu tramvaiul Ene!!! Statia???