un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

marți, aprilie 17, 2007

azi . . .

. . . am uitat sa ma gandesc la tine. Ar fi fost chiar o realizare, daca nu mi-as fi amintit brusc ca am uitat sa ma gandesc la tine :D

asteptand metroul, de pe un perete plin de reclame care te indeamna sa cumperi, ma priveste cuminte o poezie:

' suntem
doar un bat
infipt in mijlocul valurilor
care
nu spune nimic
despre adancimea apei
despre departarea tarmurilor
[...]
poate
era doar un popas
pentru pasarile migratoare
care nu mai trec pe aici'

2 comentarii:

Anonim spunea...

Draguta..ce sa iti scriu tie..aaaaa
defapt ceva legat de ce am vb..
"Te gandesti... singur te ranesti
Soptindu-ti ganduri ce privesc,
In abisalele tale suferinte,
Nervi varsatzi, noptzi nedormite, lacrimi si dorintze...
Negate de.. refuzul EI de a iti da un strop de atentie.."
Gandeste-te la asta.... :)

Allia spunea...

stii piesa aia de la Taxi? "ea inca ma iubeste aproape cat te iubesc eu pe tine, cam cat il iubesti tu pe el" . . . daca schimbi putin personajele, you'll get the picture ;)