un om tanar poate fi fericit daca are sapun, carti si prieteni . . . (netul si mancarea sunt de la sine intelese :) )

marți, ianuarie 30, 2007

pe bune (Taxi cu Mihaela Radulescu)



astept sa devina hit :D poate asa vom invata sa facem lucrurile simplu...indiferent de sentinta ;)

el: de telenovele sunt satul
nu vreau sa traiesc si eu una
ma doare capul cand imi spui intruna:
ca sunt minunat, nemaipomenit
si nu din cauza mea vei pleca
acuma
ca merit ceva mai bun
eu doar atat iti spun

refren: pe bune, pe bune
pe bune, nu-mi spune ca e vina ta
mai bine, mai bine
mai bine ma lasi asa
pur si simplu
te rog eu mult nu-mi jigni inteligenta
(ma rog...ce-a mai ramas din ea)

pe bune, pe bune, pe bune, o da

nu-i cazul sa cauti un motiv
daca intelegi ce-ti spun
poti sa-mi spui ca 'asta e'
e un motiv foarte bun
si totul e foarte clar,
foarte concis
de ce sa cauti altceva?
n-are rost
poate doar sa spui in loc de 'asta e'
'asta a fost'

refren X2

sau imi dai in cap cu cevacontondent
te rog insistent, te rog insistent

ea(usor ironic):tu n-ai nici o vina
esti minunat
eu sunt vinovata pentru tot
si stiu ca n-am sa mai intalnesc pe nimeni ca tine
adevarul e ca nu te merit
e numai si numai din cauza mea
tu n-ai nici o vina
esti prea bun cu mine
esti...cum spuneam, esti minunat
si ai facut atatea lucruri frumoase pentru mine
eh, si eu ti-am facut niste gustari acolo
sa nu fii suparat ca plec
dar plec ca sa fi tu fericit
(sa iei si din alea cu sunca :P)

refren X2

ea(ironic iar): si te rog sa nu fi suparat pe mine
te rog mult
poti sa iubesti o singura data in viata in felul acesta
si stiu ca dupa asa o dragoste nu mai ramane nimic
(uite, au mai ramas niste alune acolo daca vrei :)) )


;)

Un comentariu:

Pogyeah spunea...

Ciudat ca nimeni n-are nimic de spus despre text. Rezuma de fapt toata ipocrizia de care poate da dovada o curva (shi nu ma rezum doar la femei). Ma intreb totushi la ce se gandeshte cel/cea care ishi permite sa abereze in halul asta. Oricum, nu trag sperantza k voi descifra vreodata intentziile ascunse in astfel de exprimari. Cel mai dureros e ca raspunsul trebuie sa vina din interior, shi numai D-zeu shtie cat de greu e sa ne spunem ... adevarul. In momentul cand iluziile dispar shi ramanem cu intrebarile, .... pana la urma, ce ar trebui sa facem atunci? Adevar?...sau alta minciuna? Depinde pana la urma de noi.